دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تلویزیون شهاب

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

پرفروش ترین برند تلویزیون ایرانی

معرفی پرفروش ترین برند تلویزیون ایرانی 1401

برندهای ایرانی از جمله برند شهاب قدمت زیادی در تولید تلویزیون دارند اما از زمان تحریم‌ها، موفق شدند که بیش از پیش خود را با تکنولوژی وفق دهند و تلویزیون‌های باکیفیت و مطابق سلیقه ایرانی‌ها تولید و به بازار عرضه کنند. خوشبختانه کیفیت بالای تلویزیون‌های ایرانی سبب شده که بتوانند جای برندهای خارجی را بگیرند. در مقاله قبلی درباره بهترین تلویزیون های ایرانی صحبت کردیم اما در این مقاله تصمیم داریم که پرفروش ترین برند تلویزیون ایرانی را به شما معرفی کنیم. اگر برای شما هم جالب است که بدانید پرفروش ترین برند تلویزیون ایرانی کدام است، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

پرفروش ترین برند تلویزیون ایرانی

برندهای ایرانی زیادی وجود دارند که در زمینه تولید لوازم برقی و تلویزیون فعالیت دارند. یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایرانی تلویزیون، برند شهاب است که در مقالات قبلی درباره تاریخچه تلویزیون شهاب به طور مفصل صحبت کردیم. اما تنها برند شهاب نیست که در حوزه تولید تلویزیون باتجربه است. برندهای ایرانی زیادی هستند که در سال‌های اخیر بسیار خوش درخشیدند و موفق شده‌اند نظر مردم را به خود جلب کنند تا جایی که در نه تنها در لیست پرفروش ترین برند تلویزیون ایرانی قرار گرفته‌اند بلکه در لیست کلی پرفروش‌ترین تلویزیون‌ها چه ایرانی و چه خارجی قرار دارند.

پرفروش ترین برند تلویزیون ایرانی

لازم به ذکر است که بگوییم، اینکه ما در این مقاله لیستی از پرفروش ترین برند تلویزیون ایرانی را برای شما ارائه دادیم، به این معنا نیست که سایر برندهای ایرانی که در حوزه تولید تلویزیون فعالیت دارند، کیفیت پایینی دارند و یا محبوب نیستند. قیمت، کیفیت و موارد زیاد دیگری سبب شده یک برند فروش بیشتری داشته باشد بنابراین این لیست نباید ملاکی برای برای خوب یا بد بودن سایر برندها باشد. در ادامه تعدادی از پرفروش ترین برند تلویزیون ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

برند اسنوا: برند اسنوا یکی از نام آشناترین و شناخته شده‌ترین برند ایرانی است که همه آن را با تلویزیون و ماشین لباسشویی، بیشتر می‌شناسند. این برند که در چندسال اخیر خط تولید تلویزیون را نیز به محصولاتش اضافه کرده است، توانسته در همین مدت کم، یکی از پرفروش ترین برند تلویزیون ایرانی شود. قیمت مناسب، گارانتی، خدمات پس از فروش و کیفیت بالای تلویزیون‌های اسنوا از دلایل استقبال مشتریان از این برند است.

تلویزیون اسنوا
تلویزیون اسنوا

ایکس ویژن: تلویزیون‌های ایکس ویژن دارای کیفیت و وضوح تصویر بسیار بالا هستند و همین موضوع سبب شده که در میان مردم محبوب باشند. از ویژگی خوب این برند، قیمت بسیار مناسب آن نسبت به سایر برندهاست. همچنین تلویزیون‌های ایکس ویژن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش زیر نظر شرکت معتبر مادیران است که بدون شک همه نام این شرکت را شنیده‌اید؛ بنابراین می‌توانید با خیال راحت به این برند اعتماد کنید.

برند دوو: برند دوو یکی دیگر از پرفروش ترین برند تلویزیون ایرانی است. بله درست خواندید! دوو یک برند ایرانی است که اکثر مردم گمان می‌کنند که یک برند کره‌ای است اما حقیقت آن چیزیست که الان خواندید. تمام محصولات این برند ساخته شده ایران است و کیفیت بسیار بالایی دارند. قطعات دوو ترکیبی از قطعات ساخته شده همین شرکت به همراه قطعات چینی و ژاپنی است.

برند جی پلاس: برند جی پلاس قبلا با برند ال جی همکاری می‌کرد ولی بعد از تحریم‌ها، برند ال جی نتوانست در ایران فعالیتش را ادامه دهد و تمام امتیازش را به برند جی پلاس داد. به همین دلیل اکثر مردم این برند را به چشم برند ال جی می‌بینند و همان اعتمادی که به برند ال جی داشتند را به جی پلاس دارند. بنابراین کیفیت این برند جایی برای صحبت نمی‌گذارد. نکته جالب اینکه تلویزیون‌های جی پلاس را شرکت گلدیرانی که ال جی را گارانتی می‌کرد، ضمانت می‌کند.

تلویزیون جی پلاس
تلویزیون جی پلاس

برند شهاب: این برند نیز یکی از پرفروش ترین برند تلویزیون ایرانی و باقدمت‌ترین آن‌هاست. تلویزیون‌های این برند دارای کیفیت بالایی هستند و 90 درصد نظرات کاربران درباره آن، مثبت است. یکی از پرفروش ترین مدل تلویزیون شهاب، تلویزیون55 اینچ هوشمند شهاب مدل SH102U1 است. همچنین مراکز تعمیر تلویزیون شهاب در سراسر کشور، این امکان را به شما خواهند داد که در صورت بروز مشکب یا سوال، با آن‌ها تماس گرفته و کمک بخواهید.

سخن آخر

خوشبختانه در سال‌های اخیر برندهای تلویزیون ایرانی با تکنولوژی و فناوری روز دنیا خود را آپدیت کرده‌اند و موفق شدند جای برندهای خارجی را بگیرند. ما در این مقاله تعدادی از پرفروش ترین برند تلویزیون ایرانی را به شما معرفی کردیم. همان طور که قبل‌تر اشاره کردیم، این لیست به معنای بی کیفیت بودن سایر برندها نیست و صرفا ممکن است به خاطر قیمت و یا موارد دیگر، این برندها در لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *