دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تلویزیون شهاب

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

بهترین تلویزیون های ایرانی

معرفی بهترین تلویزیون های ایرانی

با توجه به افزایش قیمت دلار و تحریمات، خرید تلویزیون ایرانی بسیار بصرفه‌تر و اقتصادی‌تر از نوع خارجی آن است؛ ضمن این‌که برندهای ایرانی در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته‌اند و محصولات باکیفیتی را وارد بازار کرده‌اند. بدون شک شما به عنوان یک ایرانی به دنبال بهترین‌ تلویزیون‌ های ایرانی خواهید بود در  همین راستا قصد داریم شما را با بهترین تلویزیون ‌های ایرانی آشنا کنیم.

بهترین تلویزیون های ایرانی

برندهای زیادی در ایران اقدام به ساخت و تولید تلویزیون کرده‌اند و مانند برندهای خارجی، خوب و بد دارند. خصلت ایرانی‌ها به‌گونه‌ای است که همیشه به‌دنبال بهترین‌ها هستند و این موضوع در کوچک‌ترین خریدهای آن‌ها قابل مشاهده است. حال اگر بحث خرید وسایل گران‌تر و مهم در میان باشد که موضوع سخت‌تر خواهد شد. خرید بهترین تلویزیون‌های ایرانی و خارجی مساله‌ای است که همه به دنبال آن هستند.

بهترین تلویزیون های ایرانی

برندهای ایرانی همچون اسنوا، ایکس ویژن، شهاب، جی پلاس، سام، پارس الکترونیک، آیوا، دوو، TCL و … از جمله برندهایی هستند که اقدام به ساخت و تولید تلویزیون‌ با فناوری روز کرده‌اند. هر برندی در جایگاه خود، بهترین است اما ما در این مقاله قصد دارید چند برند را به عنوان بهترین تلویزیون های ایرانی به شما معرفی کنیم که امتیاز بیشتری نسبت به سایر برندها کسب کرده‌اند.

تلویزیون ایکس ویژن

این برند به عنوان یکی از تولیدکنندگان بهترین تلویزیون های ایرانی در سال 1385 فعالیت خود را در زمینه لوازم صوتی و تصویری شروع کرده است و زیرنظر شرکت مادیران فعالیت می‌کند. از مزایای تلویزیون ایکس ویژن، سبک بودن و حمل و جابجایی راحت، تنوع بالای آن در ارائه انواع مدل‌ها، قیمت مناسب و استفاده از فناوری روز دنیا است.

سایز نمایشگر تلویزیون‌های X-VITION از 32 اینچ شروع می‌شود و همگی دارای گارانتی هستند. تلویزیون‌های ایکس ویژن دارای وضوح تصویر4k ، FULL HD و HDهستند. این تلویزیون‌ها کمترین حاشیه در اطرافه صفحه نمایش هستند و همچنین  دارای قابلیت تنظیم نور نیز می‎‌باشند و شاید همین موضوع باعث شده که به عنوان یکی از محبوب‌ترین و بهترین تلویزیون‌های ایرانی شناخته شود.

تلویزیون ایکس ویژن
تلویزیون ایکس ویژن

از طرفی وجود اسپیکرهای قوی در جلوی تلویزیون باعث وضوح صدا شده است. قابلیت پخش صدای دالبی از جمله قابلیت‌های مهم تلویزیون‌های این برند است. همچنین تلویزیون‌های هوشمند این برند قابلیت اتصال به اینترنت را دارند و از سیستم اندروید نیز پشتیبانی می‌کنند. از دیگر قابلیت‌های این برند به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های ایرانی، امکان استفاده از پخش فیلم و سریال  آنلاین مانند برنامه فیلیمو است.

تلویزیون اسنوا

اسنوا یکی از برندهای قوی ایرانی است که کمتر کسی در ایران نام آن را نشنیده است. این برند که معمولا با یخچال‌هایش بیشتر شناخته شده در ساخت و تولید تلویزیون نیز موفق بوده است. قیمت مناسب و کیفیت بالای این برند سبب شده که به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های ایرانی شناخته شود. برند اسنوا در سال 1384 فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی شروع کرده و موفق هم بوده است.

تولیدات این برند به‌گونه‌ای است که تمامی سلیقه‌ها را دربرگرفته است. تلویزیون‌های LED و LCD، تلویزیون‌های هوشمند و سه بعدی از جمله تولیدات این مجموعه است. شاید نتوان این برند را با برندهای خارجی مقایسه کرد ولی در جایگاه خودش، باکیفیت و مقرون بصرفه است. اسنوا تلاش کرده که تصاویر را با رنگ‌های شفاف ارائه دهد و حتی رنگ‌های تیره و مشکی را با عمق بهتری نمایش دهد.

طراحی حاشیه تلویزیون‌های اسنوا به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های ایرانی به گونه‌ای است که در برخی از موارد اصلا دیده نمی‌شود و ممکن است شما یک تصویر تمام صفحه مشاهده کنید. همچنین این برند از فناوری HDR 10 برای وضوح تصویرش استفاده کرده و همین فناوری سبب کیفیت بالای تصاویر این تلویزیون شده است.

تلویزیون اسنوا
تلویزیون اسنوا

پنل تلویزیون اسنوا +A است که علاوه بر وضوح تصویر و شفافیت نمایش رنگ‌ها در تصاویر و ویدئو، باعث مقاومت بالای نمایشگرهای تلویزیون در برابر ضربه نیز می‌شود. از نظر کیفیت صدا نیز می‌توان گفت تلویزیون‌های اسنوا به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های ایرانی، کیفیت قابل قبولی دارند. همچنین دارای قابلیت پخش صدای دالبی نیز هستند.

تلویزیون جی پلاس از بهترین تلویزیون های ایرانی

برند جی پلاس یکی دیگر از برندهای نام آشنای ایرانی است که معمولا با برند ال‌جی اشتباه گرفته می‌شود. این برند در سال 1379 فعالیتش را شروع کرده و در زمینه تولید و عرضه تلویزیون بسیار موفق بوده است و یکی از بهترین تلویزیون های ایرانی است. موفقیت این برند در سالیان اخیر و به خصوص بعد از خارج شدن برندهای خارجی از ایران، بیش از گذشته به چشم آمده است. خوشبختانه نظر مثبت کاربران و خریداران سبب شده که در لیست بهترین تلویزیون های ایرانی قرار بگیرد.

تلویزیون‌های جی پلاس بسیار سبک و کم ورزن هستند و جابجایی آن‌ها بسیار راحت است. دارای خروجی هدفون هستند و قابلیت حالت صرفه‌جویی انرژی را نیز دارند و فناوری‌های به کار برده در آن‌ها بسیار نزدیک به استاندارد جهانی است. جی پلاس در ساخت تلویزیون‌هایش از تکنولوژی LED و فناوری HDR استفاده می‌کند و همین مساله باعث شده که کیفیت تصویر قابل توجهی داشته باشند.

تلویزیون جی پلاس
تلویزیون جی پلاس

تلویزیون‌های جی پلاس معمولا دارای دو اسپیکر با مجموع توان خروجی صدای 20 وات هستند و صدا را به خوبی پوشش می‌دهند. همچنین امکان تغییر حالت صدا و توانایی پوشش تمام فرمت‌های پخش صدا از مواردیست که باعث شده به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های ایرانی شناخته شود. لازم به ذکر است که بگوییم در تلویزیون‌های این برند از پنل‌های برند ال‌جی برای صفحه نمایش استفاده شده است.

تلویزیون شهاب یکی از بهترین تلویزیون های ایرانی

یکی دیگر از بهترین تلویزیون های ایرانی، مربوط به برند شهاب است که در مقاله قبلی درباره تاریخچه تلویزیون شهاب به طور کامل صحبت کردیم. این برند ایرانی، قدمت بسیار زیادی دارد و از سال 1343 در حوزه تولید تلویزیون فعالیت داشته است. این برند در طی سالیان طولانی فعالیتش، با برندهای آلمانی، ژاپنی، کره‌ای، چینی و … همکاری داشته است.

 شاید همین همکاری‌ها، سبب افزایش دانش و مهارت این شرکت در حوزه ساخت و تولید تلویزیون شده است و تولیدات این شرکت را به یکی از بهترین تلویزیون های ایرانی تبدیل کرده است. طراحی ظاهری تلویزیون‌های شهاب به‌گونه‌ای است که در عین حفظ سادگی ظاهری، بسیار ظریف و زیبا هستند. این برند قدیمی، تلویزیون‌هایش را بسیار باکیفیت تولید می‌کند و نسبت به کیفیتی که دارند، بسیار اقتصادی و بصرفه هستند.

تلویزیون شهاب
تلویزیون شهاب

از جمله قابلیت‌های تلویزیون شهاب می‌توان به پشتیبانی سیستم عامل اندروید، پخش تصویر 4k، توان خروجی 20 وات که سبب پخش صدای باکیفیت بالا می‌شود و قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی و … اشاره کرد. همچنین محصولات این برند دارای گارانتی معتبر هستند. چنانچه از مشتریان قدیمی این برند هستید و تلویزیون قدیمی شهاب را هنوز در منزل نگه داشته‌اید، می‌توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون شهاب تماس گرفته و آن را مانند روز اول تحویل بگیرید.

نتیجه گیری:

در این مقاله 4 مورد از بهترین تلویزیون های ایرانی را به شما معرفی کردیم. این معرفی بدان معنا نیست که سایر برندها کیفیت بالایی ندارند بلکه ما تنها براساس میزان رضایت مشتریان آن‌ها را در دسته‌بندی بهترین تلویزیون های ایرانی قرار داده‌ایم. در پایان نکته مهمی که در هنگام خرید بهترین تلویزیون های ایرانی‌ باید مورد توجه قرار دهید این است وضوح تصویری که در فروشگاه‌ها می‌بینید به خاطر تصاویر و ویدئوهای باکیفیتی است که برای نمایش می‌گذارند؛ بنابراین نباید این انتظار را داشته باشید که وقتی تلویزیون را به خانه می‌برید دقیقا همان کیفیت تصویر را ببینید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *