دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تلویزیون شهاب

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

تلویزیون شهاب 50 اینچ مدل Sh102u1

بررسی تلویزیون شهاب 50 اینچ مدل Sh102u1

یکی از با سابقه‌ترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های ایرانی در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری، شرکت شهاب است. شرکت شهاب در سال 1343 به ثبت رسید و در این مدت تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا محصولات متنوع با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت را در اختیار مردم قرار دهد. شرکت شهاب فعالیت خود را با تولید رادیو و سپس تلویزیون آغاز کرد، اما این شرکت‌ در سال‌های اخیر سیاست‌های خود را بر مبنای طراحی و تولید محصولاتی مطابق با استانداردهای روز دنیا انتخاب کرده است و تا حدود زیادی نیز موفق بوده است. تلویزیون‌های برند شهاب از قدیم در بین مردم بسیار محبوب بوده‌اند و از بهترین تلویزیون های ایرانی به حساب می‌آیند. این شرکت همچنان در زمینه تولید تلویزیون بهترین است. یکی از این محصولات با کیفیت شهاب که به راحتی می‌تواند جایگزین نمونه‌های خارجی شود، تلویزیون شهاب 50 اینچ مدل Sh102u1 است. این تلویزیون یکی از مجبوب‌ترین و بهترین تلویزیون‌های این شرکت است که طرفداران بسیار زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم تا شما با به‌طور کامل با ویژگی‌های تلویزیون شهاب 50 اینچ مدل Sh102u1 آشنا کنیم.

تلویزیون شهاب 50 اینچ مدل Sh102u1

یکی از محصولات قدرتمند و زیبای شرکت شهاب، تلویزیون شهاب 50 اینچ مدل Sh102u1 است. این تلویزیون ال‌ای‌دی هوشمند، ویژگی‌های منحصر به فرد بسیار زیادی دارد که این موضوع سبب محبوبیت این مدل تلویزیون شده است. از جمله مهمترین ویژگی‌ها و مزایای تلویزیون شهاب مدل Sh102u1 می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد.

کیفیت و وضوح تصویر بالا: کیفیت تصویر پخش شده از تلویزیون را می‌توان، مهم‌ترین عامل در انتخاب آن دانست. تلویزیون شهاب 50 اینچ مدل Sh102u1 با پشتیبانی از رزولوشن 4k می‌تواند، تصاویر را با بالاترین وضوح و نهایت جذابیت برای کاربران به نمایش بگذارد. بهتر است بدانید که بسیاری از کنسول‌های بازی نیز از رزولوشن 4k پشتیبانی می‌کنند، اگر اهل بازی هستید، تلویزیون شهاب مدل Sh102u1 تمام چیزی است که شما به آن نیاز خواهید داشت.

ویژگی های تلویزیون شهاب Sh102u1
ویژگی های تلویزیون شهاب Sh102u1

فوق هوشمند: بهتر است بدانید که شرکت شهاب توانسته است اولین تلویزیون فوق هوشمند را در ایران تولید کند. تلویزیون شهاب 50 اینچ مدل Sh102u1 از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند که یکی از مزیت‌های بی‌نظیر این تلویزیون به شمار می‌رود. به‌کار بردن سیستم عامل اندروید به همراه پورت Wi-Fi به شما امکان نصب برنامه‌های مختلف (شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و ..) می‌دهد و همچنین امکان وب گردی را فراهم آورده است.

تلویزیون شهاب 50 اینچ مدل Sh102u1

پردازنده بسیار قدرتمند: در تلویزیون شهاب 50 اینچ مدل Sh102u1 پردازنده قدرتمند CPU ARM Cortex-A53/1.5GHz/Quad core بکار رفته شده است. این پردازنده قدرتمند این امکان را برای شما به‌وجود می‌آورد که بدون هیچ توقف و مکثی ساعت‌ها از تلویزیون خود استفاده کنید.

پشتیبانی از پورت‌های مختلف: یکی از مهم‌ترین فاکتورهای که تلویزیون شهاب مدل Sh102u1 دارد، درگاه‌ها و پورت‌های مختلف نصب شده بر روی این تلویزیون است. وجود دو درگاه USB.2، سه درگاه HDMI، یک پورت LAN و Component کارایی این تلویزیون را افزایش داده است. البته فراموش نکنید که تلویزیون شهاب 50 اینچ مدل Sh102u1 مانند بسیاری از تلویزیون‌ها از درگاه هدفون استفاده می‌کنند.

اسپیکرهای قدرتمند: اسپیکرهای قدرتمند پکیج تلویزیون شهاب 50 اینچ مدل Sh102u1 را کامل می‌کند. بهتر است، بدانید که در این تلویزیون دو اسپیکر قدرتمند با خروجی بالا تعبیه شده است. قرار گرفتن اسپیکرها در دو کانال مجزا باعث شده است تا شما صدایی تفکیک شده و استریو را تجربه کنید.

گیرنده دیجیتال: سیستم گیرنده دیجیتالی که در تلویزیون شهاب 50 اینچ کار گذاشته شده است، منجر شده است تا شما تنها با اتصال یک آنتن به تلویزیون، تمامی شبکه‌های دیجیتال را با بالاترین وضوح و کیفیت دریافت کنید.

سخن پایانی:

با توجه به قیمت روز افزون دلار خرید تلویزیون‌های خارجی برای بسیاری از خانواده‌ها مشکل شده است. در ایران شرکت‌های خوشنام و مطرحی وجود دارد که می‌توانند خلا نبود برندهای خارجی را تا حدود زیادی پر کنند. یکی از این شرکت‌های خوشنام شهاب است که در سال‌های اخیر موفق شده است، تلویزیون‌های فوق‌العاده با کیفیت و ارزان قیمتی را تولید کند. اگر از مشتریان قدیمی این برند هستید می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت نسبت به تعمیر تلویزیون قدیمی شهاب خود اقدام کنید.

تلویزیون شهاب 50 اینچ مدل Sh102u1 یکی از بهترین‌های شرکت شهاب است. در این مقاله سعی شد تا شما را به‌طور کامل با ویژگی‌های منحصر به فرد و فوق‌العاده این تلویزیون آشنا کنیم تا در هنگام خرید شک و تردیدی به دل خود راه ندهید. در مجموع با توجه به مشخصات و ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان گفت: این محصول برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند با صرف هزینه کمتر، تلویزیونی به‌روز داشته باشند، بسیار مناسب است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *