دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تلویزیون شهاب

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

نصب تلویزیون شهاب

آموزش نصب تلویزیون شهاب

تلویزیون‌های شهاب یکی از محصولات برند ایرانی شهاب است که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارند، بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. این برند به خوبی توانسته خود را با تکنولوژی روز همراه کند و تلویزیون‌های LCD و LED با فناوری روز دنیا را تولید و به بازار عرضه کند. نصب تلویزیون شهاب یکی از سوالاتی است که اکثر کاربران از ما می‌پرسند به همین دلیل در این مقاله قصد داریم مراحل نصب تلویزیون شهاب را به شما آموزش دهیم.

راه اندازی اولیه نصب تلویزیون شهاب

برخی از شرکت‌ها متاسفانه با پیشرفت تکنولوژی، محصولات خود را آپدیت نکردند و همین دلیلی شد تا نام آن برندها از ذهن مردم محو شود. برعکس، برندهایی مانند برند شهاب بودند که فناوری‌های جدید را به محصولاتشان اضافه کردند و نام خود را در صنعت تولید حفظ نمودند. با وجود اینکه تلویزیون‌های قدیمی شهاب هنوز هم در برخی از منازل دیده می‌شود اما این برند ایرانی با تولید تلویزیون‌های جدید LCD و LED همچنان نام خود را در میان مردم حفظ کرده است.

آموزش راه اندازی تلویزیون شهاب
آموزش راه اندازی تلویزیون شهاب

تلویزیون‌های شهاب امروزه در سایزهای 24 اینچ تا 86 اینچ تولید و به بازار عرضه می‌شود. این تلویزیون‌ها با وجود کیفیت بالایی که دارند، بسیار مقرون به صرفه هستند و نسبت به برندهای خارجی قیمت کمتری دارند. تلویزیون‌های این برند دارای گارانتی معتبر از شرکت شهاب هستند و نصب تلویزیون شهاب نیز توسط تکنسین‌های این کمپانی انجام می‌شود. با این حال ما در ادامه نصب تلویزیون شهاب را به شما توضیح خواهیم داد.

  • اولین قدم جهت نصب تلویزیون شهاب انتخاب مکان قرارگیری تلویزیون است. ترجیحا مکانی را انتخاب کنید که نزدیک پریز برق و سیم آنتن باشد.
  • در صورتی که قصد دارید تلویزیون را به دیوار نصب کنید، حتما باید پایه دیوارکوب یا براکت دیواری داشته باشید. چنانچه قصد دارید نصب تلویزیون شهاب توسط تکنسین‌ها و متخصصان این شرکت انجام شود حتما باید هنگام درخواست سرویس، این موضوع را به آن‌ها اطلاع دهید تا پایه دیوارکوب همراه خود بیاورند.
نصب تلویزیون شهاب
نصب تلویزیون شهاب
  • کانال‌یابی از قسمت‌های مهم نصب تلویزیون شهاب است. جهت کانال‌یابی تلویزیون شهاب، می‌توانید از دو روش جستجوی خودکار و جستجوی دستی استفاده کنید. برای جستجوی خودکار کافیست به قسمت تنظیمات اولیه دستگاه بروید و “منو” را انتخاب کنید. از مسیر “منو” می‌بایست گزینه “کانال” و در نهایت “جستجوی خودکار” را انتخاب کنید. برای جستجوی دستی کانال‌ها، همان مسیر قبل را بروید و به جای انتخاب گزینه جستجوی خودکار گزینه “جستجوی دستی” را انتخاب کنید.
  • اتصال به اینترنت یکی دیگر از مراحل نصب تلویزیون شهاب است که در صورت تمایل می‌توانید آن را فعال کنید. برای فعال کردن آن دور روش “اتصال بی‌سیم و اتصال سیمی” وجود دارد. برای اتصال بی‌سیم کافیست از مسیر HOME گزینه تنظیمات شبکه را انتخاب کنید و نام شبکه اینترنت را از بخش اتصال بی‌سیم جستجو کنید. بعد از پیدا کردن نام اینترنت‌تان، باید پسورد را وارد کنید تا بتوانید به اینترنت وصل شوید. برای اتصال سیمی نیاز به یک کابل شبکه دارید. بعد از اتصال کابل شبکه به تلویزیون، از مسیر قبلی، گزینه اتصال سیمی را انتخاب کنید.
  • اتصال تلفن همراه هوشمند به تلویزیون، یکی دیگر از مراحل نصب تلویزیون شهاب است که انجام آن کاملا سلیقه‌ای است و می‌توانید انجام ندهید. اما چنانچه تصمیم داشتید تلفن همراه خود را به تلویزیون وصل کنید باید از مسیر HOME گزینه “اتصال تلفن همراه” سپس “اشتراک‌گذاری صفحه” را انتخاب می‌کنید. بعد از زدن دکمه “MiraCast” تلفن همراه خود را چک کنید و از میان فهرستی که بعد از کلیک روی گزینه CAST برای شما نمایش داده می‌شود، نام تلویزیون خود را پیدا کنید. (نکته: گزینه CAST در تلفن‌های همراه هوشمند ممکن است متفاوت باشد.)
اتصال تلفن همراه به تلویزیون
اتصال تلفن همراه به تلویزیون
  • مرحله آخر نصب تلویزیون شهاب مربوط به نصب برنامه‌های فیلیمو و … است. برای نصب این برنامه‌ها باید ابتدا تلویزیون را به اینترنت وصل کنید سپس به قسمت فروشگاه نرم‌افزار یا همان App Store بروید و نام برنامه مورد نظرتان را جستجو کنید. بعد از دانلود، آن را روی تلویزیون نصب کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله تلاشمان را کردیم که نصب تلویزیون شهاب را به زبانی ساده برایتان توضیح دهیم. تلویزیون‌های شهاب تماما دارای گارانتی هستند و در کنار باکیفیت بودنشان، قیمت مناسبی هم دارند. برند شهاب جهت راحتی کار مشتریانش در سراسر کشور، نمایندگی تعمیر تلویزیون شهاب را دایر کرده است. این نمایندگی‌ها هم جهت تعمیر و هم جهت نصب تلویزیون شهاب به شما کمک خواهند کرد. بنابراین چنانچه تصمیم دارید که نصب تلویزیون شهاب را به تکنسین‌های این شرکت بسپارید، به هیچ عنوان تا آمدن نیروهای این شرکت، تلویزیون را از کارتون خارج نکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *